Veel gestelde vragen : Hoe kan ik bestellen ?

Hoe kan ik bestellen ?

Een deel van onze collectie is via onze webshop te bestellen. Meubelen waarbij veel mogelijkheden zijn (verschillende stoffen of houtkleuren) kunt u bestellen via onze winkel. Weet u precies wat u wilt hebben dan kunt u ook gebruik maken van de offerteknop bij het artikel.

Ik heb een aantal leuke meubels gevonden, wat nu ?

U kunt deze meubels opslaan op uw verlanglijst. Hiervoor maakt u een account aan door uw emailadres en een wachtwoord op te geven. Vervolgens kunt u elk artikel naar wens toevoegen aan uw verlanglijst. Thuis of in onze winkel kunt u uw verlanglijst eventueel uitprinten waarna onze adviseur u de meubels toont. U mag natuurlijk ook zelf op zoek gaan.....

Wat gebeurt er na mijn bestelling via de webshop ?

U krijgt van ons een bevestiging van uw order als bewijs dat uw bestelling is geaccepteerd en verwerkt wordt.

Heeft u een eigen bezorgservice ?

Het bezorgen en plaatsen van meubels doen wij in eigen beheer (op enkele uitzonderingen na). Alleen op deze manier kunnen wij onze hoge kwaliteit waarborgen.

Is het bezorgen gratis ?

Vanaf een orderbedrag van 750,- aan meubels worden geen bezorgkosten gerekend tot een reisafstand van 50 kilometer (Dit geldt voor de collecties van In.House, House of Dutchz en Henders & Hazel). Daarbuiten zijn de bezorgkosten in overleg.

Kan ook in het buitenland worden bezorgd ?

Dit is normaal gesproken geen probleem. Het kan zijn dat dit via een externe bezorgdienst gaat plaatsvinden.

Worden mijn meubels ook gemonteerd ?

Uiteraard kunnen uw meubels vakkundig door ons gemonteerd (indien nodig) en geplaatst worden. Onze medewerkers zijn zeer ervaren en behandelen uw meubels met respect. Motage verschilt per winkelformule, vraag er naar in de winkel.

Hoe kan ik betalen ?

Orders via de webshop kunt u betalen via iDeal. Via een beveiligde verbinding met uw bank wordt de betaling probleemloos geregeld. Orders via onze winkel verlopen in twee stappen: uw aanbetaling van 25% kunt u zowel pinnen als contant betalen na het plaatsen van uw order. Bij aflevering kunt u de rest betalen per pin of contant. Het heeft onze voorkeur wanneer u gebruik maakt van onze mobiele pinautomaat, dat is zowel veilig als gemakkelijk voor beide partijen. Let u wel op de pinlimiet ?

Welke limieten zijn er wanneer ik per pin wil betalen ?

Wanneer u per pin wil betalen moet u rekening houden met een aantal veiligheidsregels van uw bank. Deze zijn per bank verschillend. Uiteraard moet u zorgen voor voldoende saldo.

  ABN-Amro ING-bank Rabobank
Standaard limiet transacties betaalautomaat 2500,- per dag 2500,- per dag 5000,- per week
Is de limiet betaalautomaat te wijzigen ? Ja, tot maximaal 50.000,- Nee

Ja, tot maximaal 50.000,- (mits

voldoende bestedingsruimte

Standaardlimiet op te nemen bedrag geldautomaat

500,- bij geldautomaat ABN-AMRO

250,- bij andere banken in Nederland

1.000,- bij geldautomaat ING,

250,- bij andere banken

1250,- per week
Is de limiet geldautomaat te wijzigen ? Ja, tot maximaal 10.000,- per dag Nee

Ja, tot maximaal 5.000,-

(alleen bij Grote Bedragen

geldautomaten Rabobank)

Hoe kun je een limietwijziging aanvragen ?

Via internetbankieren. Wanneer de klant geen

Internet Bankieren heeft kan online een verzoek

tot wijzigen van het paslimiet worden ingediend.

Als de klant het limiet met spoed wil wijzigen in

het weekend, kan vanaf vrijdagmiddag 15.00 uur

tot zondagmiddag 15.00 uur contact worden

opgenomen met het Advies en Service Center

via 0900 - 00 24 met opgave van 5-cijferige

toegangscode of via de e.dentifier

 

Via de website van de Rabobank.

Als de klant het limiet met spoed

wil wijzigen dan dient hij telefonisch

contact op te nemen met de eigen

Rabobank.

 

 

Kan ik mijn pin limiet verhogen voor aflevering ?

Bij de meeste banken kunt u uw limiet verhogen zodat u bij aflevering het resterende bedrag kunt pinnen. Onder het kopje “Welke limieten zijn er wanneer ik per pin wil betalen” staat per bank aangegeven wat uw mogelijkheden zijn.

Copyright © De Groot Wonen